Příměšťák
Příměstský camp 2025
Termín konání: 25. 8. – 29. 8. 2025
Lokalita: Střední odborné učiliště U Krbu, U Krbu 45, Praha 10
Určeno pro: děti 4 – 15 let, pro všechny začátečníky i soutěžní tanečníky
Denní časový harmonogram: 9:00 - 16:00 hod.
Cena za celý týden: 4 900 Kč / dítě
Na co se můžete těšit?
➡️ na spoustu nových tanečních prvků a choreografií
➡️ poznáte mnoho nových kamarádů
➡️ zažijete ten nejlepší poslední týden prázdnin
Aktivity:
➡️ taneční lekce s DANCEWAY lektory a choreografy
➡️ gymnastické lekce s mistry světa v rock´n´rollu
➡️ návštěva oblíbeného Jump parku
➡️ venkovní aktivity
➡️ návštěva bazénu
➡️ doprovodný a motivační program (tvůrčí aktivity, malování či výroba)
➡️ závěrečný piknik a taneční battle
➡️ slavnostní taneční show pro rodiče
Detailní časový harmonogram a kompletní instrukce budou zaslány včas před konáním kempu.
Cena obsahuje:
➡️ stravování každý den (oběd ve školní jídelně/v restauraci a svačinka)
➡️ lektorskou činnost a zdravotní dozor
➡️ vstupné do Jump parku
➡️ vstupné do bazénu
➡️ doplňky pro doprovodné aktivity
➡️ medaile, diplomy a jiné ocenění
Co s sebou:
➡️ dostatek pití, případně ovoce nebo lehkou svačinku s sebou
➡️ tréninkové oblečení a sportovní obuv
Jak se přihlásit?
Prostřednictvím registračního formuláře na naší členské sekci (platforma eos) v Katalogu přihlášek.
Přihláška je závazná a je třeba ji vyplnit nejpozději do 15. 6. 2025. Po tomto termínu není zaručeno, že účastník bude zaregistrován díky omezené kapacitě.
➡️ Veřejnost: https://clen.danceway.cz/public-signups
➡️ Stávající členové s přístupem do sekce, v menu Katalog přihlášek nebo na adrese: https://clen.danceway.cz/signups
Jak uhradit zálohu a doplatek?
Po odeslání registračního formuláře a zaevidování přihlášky do našeho systému, vám budou vystaveny
předpisy plateb ve formě zálohy a doplatku uvedeném níže. Předpisy plateb vám budou zaslány na e-
mail uvedený v přihlášce (veřejnost) nebo na e-maily uvedené ve členské sekci (stávající členové).
Platby se hradí na náš bankovní účet č. 4817011001/5500 a to VŽDY POD DANÝM VARIABILNÍM SYMBOLEM.
➡️Záloha ve výši 2 500 Kč, splatná do 16. 6. 2025
➡️Doplatek 2 400 Kč splatný do 14. 7. 2025.
Záloha je nevratná. V případě nekonání soustředění, garantujeme vrácení zaplacené částky. Storno podmínky jsou součástí přihlášky jako příloha.
Povinné dokumenty, které je nutné odevzdat při vstupu na camp, jsou přiloženy v Katalogu přihlášek u dané akce ve členské sekci nebo budou zaslány e-mailem. Bez těchto dokumentů nebo umožněna přihlášenému účast a nebude možné jakékoli storno. Dokumenty ke stažení zde.
➡️ Potvrzení o bezinfekčnosti s podpisem a datem nástupu na camp (25. 8. 2025)
➡️ Souhlas se zpracováním osobních údajů (GDPR)
➡️ Kopie kartičky pojištěnce (přicvakněte k Souhlasu GDPR)
➡️ Prohlášení k odchodu dítěte (nebude-li jej vyzvedávat)
➡️ Případné léky označené jménem a rozpisem dávkování
Storno podmínky:
V případě storna více než 14 dní před začátkem campu – vracíme 80 % z uhrazené částky, v době 13 – 7 dní před zahájením campu – vracíme 50 % z uhrazené částky a v případě 6-4 dní před zahájením campu – vracíme 20 % z uhrazené částky. V době 3 a méně dní před začátkem campu se uhrazená částka nevrací. V případě storna z oprávněných důvodů (zdravotní důvody doložené lékařskou zprávou) vracíme 80 % z uhrazené částky. Záloha je nevratná.
Ostatní podmínky:
Minimální počet účastníků campu je 20 dětí. V případě menšího počtu účastníků si pořadatel vyhrazuje právo na zrušení campu, v takovém případě se vrací celá uhrazená částka včetně zálohy. Pořadatel má též právo camp zrušit z neočekáváných důvodů vis maior (vyšší moci).